سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

90/2/16
10:23 ص

دنیای اقتصاد – بندرعباس – عملیات اجرایی پل بزرگ حسن لنگی در محور بندرعباس – رودان با حضور استاندار هرمزگان آغاز شد.
مدیرکل راه و ترابری هرمزگان در این مراسم گفت: محور یاد شده از پرترافیک ترین محورهای استان است که به دلیل اتصال سه شهرستان به مرکز استان و محور ارتباطی هرمزگان با سیستان و بلوچستان و کرمان دارای اهمیت ویژه است.
مهندس مقبلی آغاز عملیات اجرایی پل بزرگ حسن لنگی را در راستای اجرای مصوبه دور دوم سفر هیات دولت به استان اعلام کرد. به گفته وی؛ این سازه دارای 10 دهانه 30متری و 51 شمع به طول یک متر و 20سانتیمتر است. وی در همین رابطه با اشاره به نحوه توزیع مصالحی همانند قیر، آهن و سیمان در سال جاری و تاثیرات آن بر روی پروژه های راه و ترابری اضافه کرد: پل دوم حسن لنگی به 563 هزار و 705 متر مکعب بتن ریزی، 3 هزار و 50 متر قالب بندی و 754 هزار کیلوگرم آرماتوربندی نیاز دارد.
رییس شورای حمل و نقل هرمزگان همچنین با بیان اینکه در راستای استقرار سازه های مختلف به پی کنی با حجم 556 متر مکعب در پروژه حسن لنگی نیاز است، ابراز کرد: در راستای اجرای روکش آسفالت این پروژه و راه های منتهی که طولی برابر با بیش از 1500متر را شامل می شوند، 59 هزار و 455 تن آسفالت مورد نیاز است.
این مسوول افزایش ضریب ایمنی ترافیک، کاهش استهلاک و کاهش انسداد و راهبندان های احتمالی در حین تصادفات جاده ای را از مزایای احداث این پل برشمرد و بیان کرد: این پروژه 45 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و مدت اجرایی آن یکسال است.


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
لوگوی دوستان
 
دوستان
 
موسیقی


ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ